Regulament
Anul de studii 2023-2024
Anul de studii 2021 – 2022
Anul de studii 2020 – 2021
Добро пожаловать! ПРЕДСТАВЛЯЕМ СТРУКТУРУ И ОРГАНЫ УПРАВЛЕНИЯ ГИМНАЗИИ
Мы рады приветствовать вас на официальном сайте нашего учебного заведения. Сайт адресован всем, кому интересно знать, чем живет наша образовательная организация. Он создается для Вас, уважаемые Родители, любимые Учащиеся и Преподаватели, а также просто Гости сайта.
Conducerea gimnaziului este deschisă şi ascultă sugestiile profesorilor, face aprecieri frecvente şi sincere la adresa acestora, le respectă competenţele, le oferă o largă autonomie, îi sprijină şi evită un control strict birocratic.Toate acestea se reflectă pozitiv în activitatea educațională şi în conduita cadrelor didactice.
Există o atmosferă de înţelegere şi respect reciproc între membrii direcției gimnaziului, personal didactic, nedidactic şi de întreţinere, elevi şi părinţi
Personalul didactic auxiliar si nedidactic este calificat pentru posturile pe care le ocupă.
Direcția gimnaziului asigură echilibrul intre nevoile instituției și nevoile personalului, manifestând grijă pentru atragerea/menținerea resurselor umane care corespund nevoilor instituției si corespund exigentelor acesteia.Nu avem posibilități să stimulăm și să motivăm personalul cu calităţi si competenţe deosebite.
CURRICULA modernizată ; de calitatea implementării lui ne vorbesc:
- Existenţa planului managerial de dezvoltare a gimnaziului;
- Existenţa planului managerial anual şi la nivelul fiecărei comisii metodice; ;
- Existenţa planificărilor anuale, semestriale şi a unitătilor de învătare conform metodologiilor la toate CD;
- Stabilirea şi realizarea graficului controlului intern şi a obiectivelor urmărite;
- Realizarea controlului intern de către comisiile de control şi propunerea unor măsuri pentru remedierea neajunsurilor întâlnite;
- Stabilirea unor acţiuni pentru analiza periodică a rezultatelor obţinute pe parcursul anului şcolar în cadrul procesului educaţional în scopul promovării succesului şcolar şi în reducerea absenteismului în condiţiile susţinerii reformei educaţionale .
- Acţiuni de prezentare şi dezbatere a noutăţilor în domeniul legislaţiei privitoare la învăţământ;
- Existenţa planului de activităţi educative şcolare şi extraşcolare şi realizarea acestuia.
Самым важным явлением в школе, самым поучительным предметом, самым живым примером для ученика является сам учитель. Он — олицетворенный метод обучения, само воплощение принципа воспитания.
Адольф Дистервег